Tegyél fel új kérdést
vagy Lépj be

A szolgáltatás teljesen ingyenes.

józsi1 - 	<p>Tisztelt doktornő/úr! <br />
Kérdésem a következő lenne:közönként beszokott dobbanni a szívem elég rossz érzés és a bordám alá is beszokott szúródni nehéz fizikai munkát végzek s elég stresszes...

Tisztelt doktornő/úr!
Kérdésem a következő lenne:közönként beszokott dobbanni a szívem elég rossz érzés és...

Tisztelt doktornő/úr!
Kérdésem a következő lenne:közönként beszokott dobbanni a szívem elég rossz érzés és a bordám alá is beszokott szúródni nehéz fizikai munkát végzek s elég stresszes munkahelyen dolgozok nyáron voltam szívultrahangon ékágén és terhelésen de nem találtak semmit érdeklődöm hogy ez mitől van.a bal lábszáram elég viszeres ettől lehet-e valami szív problémám?Előre is köszönöm! Tisztelettel:József

arrow józsi1 - több éve - Szív és érrendszer kategória -

Most ingyen tehetsz fel kérdéseket pénzügyekkel, hitellel, adózással, befektetéssel, ingatlannal kapcsolatban. Kérjük regisztrálj és kérdezz, mert most egy Ipod-ot is nyerhetsz és ingyen letöltheted a "25 pénzügyi alapszabály válság idejére" c. tanulmányt. Felteszek egy kérdést!
bollaimre

0 pont Jó Rossz bollaimre - több éve

PROBÁLD KI,SZUPER Q10 PLUSS, ORVOSODDAL BESZÉLD MEG,BETUDOM SZEREZNI,HA KELL. bollaimre55@gmail.com

Kinga

0 pont Jó Rossz Kinga - több éve

Udv!Mindenkeppen indokolt lenne egy ekg vizsgalat,ami kimutatna,van e valamilyen rendellenesseg a szivevel.Amit On erez,a kozonkenti szivdobogast,azt extraszisztolenak nevezik,ezek alltalaban veszelytelenek.javaslom keressen fel egy kardiologust.Udv!

Még nincs meg a jó válasz, de szükséged lenne rá?

Kérjük iratkozz fel az email értesítőre, mert így azonnal megtudod, ha valaki megválaszolja a kérdést. (Bármikor leiratkozhatsz.)

E-mail címed:

Csak szöveg engedélyezett. A szerkesztőben használhatod a Textile-t. Például a *szöveg* félkövér szót eredményez.

Hirdetés
A Moyo.hu oldalain olvasható információk, adatok és szolgáltatások nem helyettesíthetik szakemberek véleményét, ezért minden esetben forduljon szakorvoshoz!
A kockázatokról és a mellékhatásokról olvassa el a betegtájékoztatót, vagy kérdezze meg kezelőorvosát, gyógyszerészét!