Tegyél fel új kérdést
vagy Lépj be

A szolgáltatás teljesen ingyenes.

tatrai42 - 	<p>már egy éve medrolt szedek a bokáimra, demár nem nagyon használ. nincs valami jobb?</p>

már egy éve medrolt szedek a bokáimra, demár nem nagyon használ. nincs valami jobb?

már egy éve medrolt szedek a bokáimra, demár nem nagyon használ. nincs valami jobb?

arrow tatrai42 - több éve - Egyéb betegségek és gyógyítás kategória -

Most ingyen tehetsz fel kérdéseket pénzügyekkel, hitellel, adózással, befektetéssel, ingatlannal kapcsolatban. Kérjük regisztrálj és kérdezz, mert most egy Ipod-ot is nyerhetsz és ingyen letöltheted a "25 pénzügyi alapszabály válság idejére" c. tanulmányt. Felteszek egy kérdést!
dszuzan

-1 pont Jó Rossz dszuzan - több éve

Rossznak ítélték. Mutassd
bollaimre

0 pont Jó Rossz bollaimre - több éve

Szia! A szteroid ,tönkre teszi a testedet is,mivel hormon. Keressél meg olyan személyt,aki tud moxázni,de keresd meg a neten Szabó Gyuribácsi füves embert. Tőle kapsz tanácsot,és segitséget. Én moxázom ,de nem tudom hol laksz,én csongrád megyében. Sokat segít még a kolopi gyógyiszap is. Sok sikert Imre. Spiritiszta.06 30 710 3563

Még nincs meg a jó válasz, de szükséged lenne rá?

Kérjük iratkozz fel az email értesítőre, mert így azonnal megtudod, ha valaki megválaszolja a kérdést. (Bármikor leiratkozhatsz.)

E-mail címed:

Csak szöveg engedélyezett. A szerkesztőben használhatod a Textile-t. Például a *szöveg* félkövér szót eredményez.

Hirdetés
A Moyo.hu oldalain olvasható információk, adatok és szolgáltatások nem helyettesíthetik szakemberek véleményét, ezért minden esetben forduljon szakorvoshoz!
A kockázatokról és a mellékhatásokról olvassa el a betegtájékoztatót, vagy kérdezze meg kezelőorvosát, gyógyszerészét!